26 Temmuz 2013 Cuma

Tam Bitti Derken Neden Baştan Başlamış Gibi Oluyor?

Eveet. Şu hacker olayı tam bitmiş derken dün yine karşıma çıktı. Hep benim unuttuğum zamanı bekliyorlar sanki. Size hacker olayını anlattıktan sonra hacker bana mesaj atmaya devam ediyordu. Ben bu hackerin Facebook profiline baktım. Hani açık olmayan kişiler de bazen sohbet kısmında gözükür ya? Hackerde ben gözükmüşüm. Fotoğrafını çekip "Açık olmadığı halde bile gözüküyor. Onu sevdiğimi bilgisayar bile biliyor." gibi bir şey yazmış. Ben bunu gördüm, hackere kaldırmasını söyledim. Yok abi. Soru sorup duruyor. Nihayet rahatsız olduğumu anlatınca kaldırdı. Neyse, biz S hakkında konuşmaya başladık. Bu hacker S'nin hesabını hackleyecekmiş. "Neden?" diye sorduğumda "Çok gıcık bir kız." dedi. Ben tabii biraz mutlu oldum. Sonuçta S cezasını çekecek. "R'ninkini de hackleyeceğim." dedi. Allah Allah? Neymiş, R onu arkadaşlıktan çıkarmış. "İyi." dedim. Hacklediği zaman bana vermesini teklif ettim. Kabul etti. "Bir hackleyeyim şifresini ilk sana vereceğim. Bir haftada hazır." dedi. Bundan bir hafta sonra "İki hafta sonra!" dedi. Neyse, ben bu olayları unuttum.

Dün oturmuş, tabletten TVD izliyorum. Bir baktım telefona mesaj geldi. R "Beni ara!" yazmış. Ben bunu hemen aradım.


R: Annabeth, siz hackerle sevgili misiniz?
A: Hayır, nereden çıkardın?
R: Hiiç. Sen hackere bizim hesaplarımızı hacklemesini mi söyledin?
A: Hayır tabii ki. Niye ki?
R: Hacker öyle dedi. Sen ona bizim hesaplarımızı hacklemesini söylemişsin.
A: Öyle demedim! O hesaplarınızı hackleyecekmiş. Ben de şifrenizi bana vermesini söyledim. Size kızgınmış. Sen onu arkadaşlıktan çıkartmışsın.        

R: O bizim hesabımızı hackleyemez.
A: İstese hackler.
R: Hayır, cesaret edemez. Kankayız biz onunla ayrıca. Ama örneğin, istesem ben senin hesabını hackleyebilirim.
A: Olabilir.
R: Hani hacker sohbetle ilgili bir paylaşım yapmıştı ya.
A: Evet, hatta silmesini söyledim.
R: Bana öyle anlatmadı. Onu paylaşmasını sen istemişsin.
A: Hayır, istersen konuşmamızı atayım.
R: Neyse gerek yok. Ben sadece şu hesap hackleme olayı için aramanı söylemiştim. Bay bay.


Korksam mı, bir şey mi yapsam bilemedim. Bu yazıyı yazarken hacker mesaj attı. Havadan sudan konuştuk. Konuşsam bir yana, konuşmasam bir yana. Şimdi siz "Hesabını çalsın, bir şeycik olmaz." gibi şeyler düşünüyorsunuzdur. Sonuçta Facebook'ta çok emeğim var. Sayfalar ve oyunlar bir yana, 2010'dan beri açık. O arkadaşları bir daha ekleyebileceğimi sanmıyorum. Yedek hesabım var; ama o başka tabii. Kısacası tüm olaylar üst üste geldi. Sanki R ve S bütün olayları bana hatırlatmaya çalışıyorlar. Bu ne şimdi? İntikam falan mı? Ayrıca iki gün önce D&R'dan Pretty Dirty Secret'ın orijinal kitabını aldım. Dün akşam bitti. Çok hoştu. Neyse, böyle böyle kafa dağıtmaya çalışacağım aslında. Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin. Tavsiyelerinize ihtiyacım var.

Öptüm.

10 yorum:

  1. Sürükleyici roman şeklinde olmuş ehe. Aslına bakarsan herkes hacker, umursama.

    Bana da beklerim;
    http://http://pazarsevisgenikusagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Annabeth :)
    5-6 yıldır bu bilgisayar olayları içindeyim. Web sitesi falan da yapıyorum. Yani bu "hacker" olayı o kadar kolay değil. Ki çocuk sana öyle ona böyle farklı farklı şeyler anlatıyor, kıçından uydurmuş "ben hacker'ın höhöhö" diye bildiğin, çok aptalca.
    O çocukla konuşma bence sen, ama ondan önce Facebook hesabının e-mail adresini değiştir, şifresini çok güçlü (içinde @? gibi karakterler ve numaralar harfler olan) bir şifre yap ve o çocuğu, o çocuğun bağlı olduğu tüm hesapları engelle. Seni sevse neden gidip de "o istedi, o söyledi" desin? İlerde çoook kötü bişi yapar ve senin başına kalır, aptal ama tehlikeli olan insandan korkucaksın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hatta ben hackere sormuştum şu olayları. Bana "Bir program, bir ay demek." demişti. Kolay değil; ama sonuçta yapabilir. Tavsiye için çok sağol :). Sadece engellesem hackleyebilir mi diye korkuyorum :D. Aptalca; ama öyle. Kız onu arkadaşlıktan çıkardı diye hacklemeye çalışmış. Engellesem acaba ne olur :(? Şu şifre olayını deneyeceğim.

      Sil
  3. Bence çocukla konuşma. Senin hakkında böyle şeyler diyebiliyorsa inan daha ilerisini de diyebilir. Bu iş iyiye gitmiyor. Anna'nın dediği gibi şifreni falan değiştir. Tamam silmeyeceksen de şifren ve e-mailini değiştir ki kimse giremesin. Hatta telefon numaranla da birleştirebilirsin. Mesela başka bilgisayardan girildiğinde benim telefona güvenlik kodu geliyor onu girmediği sürece hesabı açamıyor. Şifreyi bilse bile açamaz yani.
    Arkadaşların hiç hoşuma gitmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Yeni bir e-mail açıp şifremi değiştireceğim. Şu telefon olayını bilmiyordum. Deneyeceğim. Gerçekten çok teşekkürler.
      Onlar benim arkadaşım değiller. Olmasınlar da zaten :D.

      Sil
  4. Koskoca Facebook'u mu hack'leyecek? Yapamaz, eğer yapabiliyorsa o uçmuştur zaten ve uğraşmaz böyle şeylerle. Hesabımı nasıl ele geçiri dersen, sana bir dosya gönderir bastığın her tuştan haberdar olur. Facebook şifreni de böylece öğrenir. O yüzden indirdiklerine ve girdiğin sayfalara dikkat et, kafi.

    YanıtlaSil
  5. O çocukla konuşma.O çocuk S. ve R.'la konuşup daha sonra seninle konuşuyor demek ki.Yani seninle oynamaya çalışıyorlar.Dikkatli ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yapacağım, sağol. İnşallah kötü bir şey olmaz.

      Sil