16 Ağustos 2015 Pazar

Mim 6 (Neden Blog Yazmaya Başladım, Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey)

Bu mimi, yeni keşfettiğim Kahve Yanı bloğundan aldım. Yaparken çok eğleneceğim, teşekkür ederim.

Neden blog yazmaya başladım?
Yıl 2009, tam 6 yıl önce, Kagatsuki ile onun evinde blog açmaya karar vermiştik. Bloglarımız Power Puff Girls hakkındaydı, sırf onlar için açmıştık yani. Bir gün rezil olmak falan istersem size blogun linkini atarım.




Evet, gelelim eğlenceli mimize. Hakkımda bilmediğiniz 11 şey mimi.


1. Elinizde sihirli bir değnek olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
İnsanlığı değiştirmek isterdim. Hayvanlara eziyet çektirenler, açgözlüler, tecavüzcüler, beyin yıkayan şeyler... Daha sayayım mı? Gerek yok bence. O kadar şey oluyor ki bu dünyada. Keşke her yer Küba gibi olsa. Küba'yı merak edenler için, ona özel bir yazı oluşturacağım. Şuradan alıntılayacağım, bakmak isteyenler için: tık!

2. Mesleğinizi değiştirmek isteseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz veya ne olmak isterdiniz?

Daha tam olarak bir mesleğim yok, öğrenciyim. Kişiliğim gereği polis veya avukat olmak istiyorum. Ama sunucu veya muhabir olmayı da çok isterim.

3. Bir gün boyunca aç kaldınız (ramazanda olduğu gibi) ilk ne yemek isterdiniz?

Kıymalı...spagetti...sonra...Burger King... Aferin size, bakın canım çekti. Annneeeaağ.

4) Bir dalga olsaydınız nereye vururdunuz?
Miami'ye vururdum. Sonra geri İzmir'e gelirdim. Malum, arkadaşlarım var.

5. Issız bir adada kalsanız yanınıza alacağınız 3 kişi?

Tabii ki annem, babam ve kardeşim. Ama aile sayılmıyorsa, muhtemelen iki tane yavru İran kedisi ile birlikte Ece'yi alırdım yanıma. Ya da "Issız Bir Adada Hayatta Kalma Rehberi" falan? Evet ya, bir kedi yeter.

6. En çok görmek istediğiniz şehir veya ülke?
New York... Bunu bilmeyen yoktur herhalde. Şehir demişken, bir hafta sonra Orta Avrupa turuna çıkıyorum! Yani Prag, Viyana, Budapeşte, Berlin ve Bratislava'ya gideceğim. Bir New York değiller elbette, ama çok heyecanlıyım. Döndüğümde izlenimlerimi buraya da yazarım.

7. Asla giymem dediğiniz renk hangisidir? Neden?
Her rengi seviyorum, öyle takıntılarım yok.

8. Bayramda ne yapacaksınız?
Evde oturup dizi izleyeceğim, belki ziyarete de gideriz.

9. Ölmeden önce yapılacaklar listesine eklediğiniz 3 şey?
Gidip bakmaya üşendim. Ama New York'a gitmek, Bungee Jumping yapmak ve iyi bir meslek sahibi olabilmek vardı.

10. Bir uçurumun kenarındasınız, tam atlayacaksınız, o an aklınıza bir şey geldi, o gelen şey nedir?
"Niye atlıyorum ki, dünyadan bir mükemmellik eksik olur." diyip atlamazdım. Ciddiyim.

11. Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız?
Öncelikle kaybeden var mı diye bağırmazdım, çünkü yalan söyleyen biri çıkabilir. Etrafa bakardım, parasını arayan biri var mı diye. Sonra da kendime alırdım. Niye kızıyorsunuz arkadaşlar, ihtiyacım var aa!

Bu mim ile, Spotty, Liss ve Kagatsuki'yi mimliyorum.

Öptüm.

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben daha çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Selam. :) Profil yazınıza çok güldüm. Geri kalanı üşengeçlik kısmına. :D Bir deee, ilk açtığınız bloğu bir gün rezil olmak isterseniz paylaşacak olmanıza. :)
    Bir deee, dünyadan bir mükemmellik eksiltmemek uğruna hedefinizden vazgeçmenize. :) Çok çok güldüm kısacası. Keyifli bir bloğa benziyor. Takibe aldım bundan sebep. Sizi de beklerim merak ederseniz çaya, kahveye. ;)
    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tatlı bir yorum görmeyeli çok olmuştu, güldürebildiysem ne mutlu bana! E, karşılık olarak da aldım takibe. :)

      Sil
  3. Benim ıssız adaya gelmek istemeyeceğimi biliyor. Ne kadar düşünceli bir arkadaş <3

    YanıtlaSil
  4. 50 tl sorusunu ben de tepki görecek şekilde cevapladım :)))
    Ama komik oldu ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E ne yapalım, 50 tl bu...
      Aynen. :D

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Zaman bulamıyorum, koptum iyice buralardan...

      Sil