7 Ağustos 2015 Cuma

Mim 5


Kagatsuki beni mimlemiş. Son günlerde sadece mim yapar oldum. E tabii, vücudumun 4/3'nün su, geri kalanının da üşengeçlik olduğunu varsayarsak bu da bir başarı. Zaten 4 sorucukmuş. Gelgelelim mimimize:

1. Odanızda veya evinizde orada olduğunu unuttuğunuz bir nesne bulun. Bu nesne ile bir anınız var mı?
Yonca pastenesinin torbası var. Annem 3 saat ağladım diye bana ek almıştı. Ağlama nedenim mi? Babam bana iki saat ders çalışmamı söyledi diye. Ben de yaz tatilindeyiz diye çalışmadım ve ağladım. Tam da bu mime göre saçma bir hareket.

2. Aklınıza gelen soğuk bir espriyi yazın. Eğer aklınıza gelmiyorsa 2-3 kelime saçmalayın. 
Çok eskiden soğuk esprilerin konu alındığı bir kitabım vardı. "Hem ekmek arası hem de zıplayan şey nedir?" sorusuna benzer de bir soru vardı. Cevap, "kurbağa burger" idi. Tamam, sustum ben. Gidiyorum.

3. Yine aklınıza gelen biri ya da nesnenin adı ile akrostiş yazın ama yazdığınız akrostiş az ya da çok o şey veya kişi ile ilgili olsun.
Aklıma gelen ilk kelime neden kalem? Hiç ilginç değilim.

Kitap, defter; kalem ile yazılır
Aşıktırlar ona, her bir duyguyla,
Leman, Penguen, her bir çizgi roman,
Eğlendirir insanı, yayınlanır her hafta
Mizah bile oluşur, tek bir çizgi ile

Lütfen takipten çıkarmayın.

4. Seni kim mimlediyse şimdi onun blogunu -sitesini- açıyorsun ve onun bu soruya verdiği cevaptan ilginç bir kelime seçiyorsun. Ve döngünün devam etmesi için yine ilginç uzun ve saçma bir cümle kuruyorsun. Lütfen "Ben bir kuş gördüm." ya da "Bizim evde oyuncak ayı var." gibi cümleler olmasın, olabildiğince uzun ve saçma cümleler olsun. Hadi saçmalama potansiyeliniz görelim. :D

Filozof kelimesini o kadar garipsiyorum ki aklıma gelen ilk kelime -felsefe- kelimesini bile kuşlar öttürmekle beraber bir bülbülün şakıması ayının bal toplamasına eşdeğerdir ve Samsung'un üretim yerine gitmem gerek.

Mimlemek istediklerim, mimi yapmış zaten. En iyisi isteyen herkes yapsın.

Öptüm.

4 yorum:

  1. Merhaba blogunu yeni buldum izleyiciler kısmı olmadığı için takibe alamadım seni. :I Menü kısmıdna bitirdiğin dizileri gördüm How i met your mother'ı sevdiysen kesinlikle Friednside izlemelisin çok çok daha güzel *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen izleyiciler kısmını ekliyorum o zaman.
      Evet, biliyorum Friends'i de... Başlamaya üşeniyorum. Bir yere yazıyorum şimdi. :)

      Sil
  2. Ah o mimler... Ben de yapmaktan başımı kaldırıp başka yayın yapamadım bir müddet :))
    Kahve yanı'na beklerim Annabeth... Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kişisel yazı yazmalıyım yahu. Ya da bir film izleyip taze taze yazayım.
      Aa, reklam mı sezdim! Şaka bir yana, bloğun çok tatlıymış. Hemen takibe alıyorum! :)

      Sil